- Min konto (Logg inn/Registrer deg)
-
Bedrift
Business NO Links
- Tilbake
- Bedrift
- Løsninger for vertikaler
- Skrivere for bedrifter
-
Projektorer for bedrifter
- Tilbake
- Projektorer for bedrifter
- Epsons visningsløsninger
- Bærbare projektorer
- Ekstra mobile projektorer
- Projektorer med kort projeksjons-avstand
- Projektorer med svært kort projeksjons-avstand
- Installasjons-projektorer
- Visningsløsninger
- Epson hybride arbeidsløsninger
- Projektorer for undervisning
- TCO-sertifisert
- Epson projektorprogramvare
- Kontorskannere
- ProGraphics
- Løsninger for detaljhandel
- Industri
- Roboter
- Apper og tjenester for bedrifter
- Bedriftsverktøy
-
Hjemmet
Home NO Links
-
Produkter
Products NO Links
- Blekk
-
Om
About NO Links
- Kundestøtte
- hjemme
- Retur
Retur
Hvis du ombestemmer deg, kan du returnere bestillingen din innen 30 kalenderdager etter levering.
Velg ett av alternativene nedenfor for å starte returprosessen.
Retur trinn for trinn
1. Finn din bestilling
Hvis du kjøpte med en konto, kan du se bestillingene dine på kontoen din.
Hvis du har kjøpt som gjest og ikke har en konto, kan du hente bestillingen og bestille en retur på gjestereturer-siden vår.
2. Velg varen(e) du vil returnere
Velg å returnere hele bestillingen, eller bare bestemte varer.
3. Sjekk e-posten din for bekreftelse
Når du har bedt om en retur, sender vi deg en e-postbekreftelse med en UPS-returetikett som et PDF-vedlegg.
4. Skriv ut etiketten din og klargjør pakken
Skriv ut UPS-returetiketten, legg varene du vil returnere i pakken, og fest returetiketten på utsiden.
Hvis du ikke har muligheten til å skrive dem ut og ønsker at vi skal sende deg dokumentene per post, send oss en e-post til B2C_Support@epson.eu .
5. Arranger henting av UPS
Lever pakken din ved nærmeste UPS Access Point, som du finner her: https://www.ups.com/dropoff/?loc=no_no
Alternativt kan du bestille en personlig hentedato hos UPS på https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=no_no
6. Returner varene innen 14 dager etter at du har mottatt returdokumentene.
Ofte stilte spørsmål
-
Så snart produktene er mottatt av lageret, blir varene dine sjekket og det vil bli utstedt en kreditnota. Denne kreditnotaen vil bli sendt til deg via e-post og refundert til den opprinnelig brukte betalingsmetoden.
-
Vanligvis kan du forvente refusjon av kreditten din innen én uke etter at kreditnotaen ble utstedt.
-
Nei, Epson dekker returavgiften.
-
Hvis du ønsker å returnere en CoverPlus utvidet garanti, kan du ikke bruke returprosessen for Epson Store. Kontakt B2C_Support@epson.eu for å avtale returen.
-
Nei, etter 30 dager kan vi ikke godta returer.